Saad automaatvastuse seadistada kindlaks ajaperioodiks ning luua erineva vastuse oma ettevõtte inimestele ja neile, kes kirjutavad väljastpoolt. Lisaks saad seadistada reegli, mis saabuvad e-kirjad Sinu kolleegile edastab.
Vaata alltoodud juhendit, kuidas seadistada automaatvastuseid Outlooki töölauarakenduses.
1. Ava Outlooki rakendus ning vali Fail (File).
2. Avanenud vaatest vali Automaatvastused (Automatic Replies).
3. Lülita sisse automaatvastuste saatmine, seadista vastuse algus- ja lõppaeg.
Kirjuta automaatvastus oma ettevõtte sisestele kirjadele vastamiseks.
Kirjuta automaatvastus ettevõtte välistele kirjadele vastamiseks. Saad valida, kas ettevõtte väline automaatvastus saadetakse ainult Sinu kontaktidele või kõigile väliste kirjade saatjatele.
Reeglite (Rules) alt saad seadistada reegli kirjade edastamiseks.
Automaatvastuste seadistamine. Diginõuanne #17
Enne puhusele minekut seadista oma meilipostkastile automaatvastus, mis annab kirjasaatjatele teada, et oled töölt eemal ja ei vasta hetkel e-kirjadele.
Kirjuta meile.
Tead kolleegi või sõpra, kellele see postitus võib meeldida? Jaga artiklit.