Kas teadsid, et Outlookis on võimalik
seadistada reegleid, mis kirju sorteerivad? Näiteks lähevad kõik tegevjuhi
saadetud kirjad kausta „oluline“ või ühte kausta liiguvad kirjad, mille
sisu/pealkiri sisaldab sõna „kiire“. Reeglitega saad kirjade leidmise
lihtsamaks muuta ning vajalikud sõnumid ei jää tähelepanuta.
Vaata, kuidas Outlookis kirjade sorteerimiseks reegleid luua ning elu mugavamaks muuta 👇
1. Ava Reeglid ning vali Halda reegleid ja teavitusi.2. Vali Uus reegel.
3. Vali sobiv reegli mall või loo ise uus reegel.
4. Vali tingimused, mille puhul reegel kehtib, näiteks kindel saatja või kindlad sõnad saatja aadressis.
5. Sisesta sõnad või fraasid, mille puhul reegel kehtib.
6. Vali, mida tehakse meilisõnumiga, mille puhul reeglit rakendatakse, näiteks liigutatakse see kindlasse kausta.
7. Vali või loo uus kaust, kuhu kirjad suunatakse.
8. Soovi korral sisesta reegli erandid.
9. Pane reeglile nimi; vali, kas reeglit rakendatakse ka juba postkastis olevatele kirjadele; lülita reegel sisse.
10. Reeglite nimekirjast näed sisselülitatud reegleid.