Microsoft Teams Phone – sinu ettevõtte telefonisüsteem

Microsoft Teams on ettevõtete seas üks populaarsemaid suhtlus- ja koostööplatvorme. See on tervik tööriistadest, millega tagada sujuv koostöö: videokõned, vestlused, konverentsid, helistamine ja kõik muu vajalik. Kas teadsid, et Microsoft Teamsi saab kasutada ka ettevõtte telefonisüsteemina? Loe lähemalt, kuidas Microsoft Teams Phone on suurepärane ja uuenduslik alternatiiv traditsioonilisele telefonisüsteemile.

Pilvepõhine telefonisüsteem

Microsoft Teams Phone on pilvepõhine telefonisüsteem, millega saad helistada ja kõnesid vastu võtta otse Microsoft Teams rakendusest. Kanna ettevõtte numbrit endaga igal pool kaasas – saad helistada nii telefonist kui ka laua- või sülearvutist.

Teams Phone suudab asendada kogu traditsioonilise telefonisüsteemi. Lisaks helistamisele pakub see rohkelt teisi funktsioone nagu automaatne suunamine, sõnumside, kõnede salvestamine, kõnede järjekord ja palju muud.

Keskne lahendus, kus kõik vajalik on ühes kohas. Lauatelefon või kolmandate rakenduste kasutamine pole enam vajalik.

Helistamine, sõnumid ja koosolekud – kõik ühes rakenduses.

Kuidas Microsoft Teams Phone töötab?

Microsoft Teams telefonisüsteem töötab pilvepõhiselt – integreerub Microsoft 365-ga ning kasutab Microsofti usaldusväärset ja turvalist pilveinfrastruktuuri kvaliteetse telefoniteenuse pakkumiseks.

Microsoft Teams telefonisüsteemi kasutamiseks on vajalik Microsoft Teams Phone litsents. Saad selle lisada oma praegusele Microsoft 365 E1 või E3 litsentsile. Microsoft 365 E5 litsentsi puhul on Teams Phone osa litsentsikomplektist.

Alates jaanuarist oleme kasutanud BRS Networks Balticus Teams Phone telefonisüsteemi kasutajatoe teenuse pakkumiseks.

Microsoft Teams Phone funktsioonid

Peamised kõnefunktsioonid

  • Helista ja vasta kõnedele – üks-ühele ja grupikõned otse Teamsi vestlusest või helista telefoninumbrile.
  • Kõnede ühendamine – lisa kõnesse teisi inimesi.
  • Kõnede suunamine – saad kõnesid suunata teisele kasutajale, grupile või telefoninumbrile. Selleks on erinevaid võimalusi: suuna kohe; enne helista ja siis suuna; suhtle Teamsi vestluses ja seejärel suuna.
  • Kõnede salvestamine
  • Edasta kõnesid seadmete vahel – oled teel, laua taga, kodus või kontoris, edasta kõnesid mugavalt ühest seadmest teise.
  • Kõnepost – pääse ligi, kuula ja vaata oma kõneposti sõnumeid, kasutades taasesitusvõimalust, häälposti kokkuvõtet ja transkriptsioone.
  • Kõnede transkribeerimine
  • Helistamine Apple Carplay kaudu – liitu kõnede ja koosolekutega, kasuta oma sõiduki sisseehitatud võimalusi või hands-free lahendust Siriga.

Täiustatud kõnefunktsioonid

  • Automaatne telefonikõne juhtimine – helistaja saab numbriklahvistiku abil valida õige osakonna või inimese, kellele helistada. Lisaks numbrivalikutele on inglise keeles võimalik kasutada ka hääljuhtimist.
  • Kõnejärjekorrad – võimalus luua mitu erinevat kõnejärjekorda.
  • Voice-enabled Teamsi kanalid – kõnejärjekorra saab ühendada kindla Teamsi kanaliga.

Teams Contact Center

  • Microsofti digitaalne kõnekeskuse platvorm – kiiresti seadistatav telefonisüsteem klienditoe spetsialistidele, mida saab lihtsa vaevaga kohandada ja laiendada.
  • Integratsioonid partnerlahendustega – Teamsi telefonisüsteem integreerub teiste kõnekeskuse lahendustega.

PSTN kõnede tegemiseks on mitu võimalust

  • Direct Routing – seansikontroller (SBC) ühendatakse Teams Phone süsteemiga ja kõned toimuvad läbi sinu praeguse PSTN operaatori.
  • Microsoft Teams Calling Plans – kasuta Microsofti oma PSTN operaatorina.
  • Operator Connect – halda PSTN kõnesid ja seansikontrollereid (SBC) koos Microsoft Operator Connect programmi kuuluvate operaatoritega.
  • Teams Phone Mobile – saad oma töönumbrit kasutada telefoninumbri ja Teamsi numbrina.
Kõik neli võimalust hetkel veel Eestis kättesaadavad pole ning kasutada saab Direct Routing või Microsoft Teams Calling Plan lahendusi.
Microsoft Teams Phone

Millised on Microsoft Teams Phone telefonisüsteemi eelised?

  1. Kättesaadav igal ajal ja kõikjal. Microsoft Teams Phone võimaldab kõnesid teha ja vastu võtta igal ajal ja kõikjal, kus on internetiühendus.
  2. Integreerimine Teamsi rakendusega. Teamsi telefonisüsteemi kasutamine tähendab, et kõik sinu suhtlustööriistad (kõned, sõnumid, videokoosolekud) on ühes kohas.
  3. Kergesti laiendatav. Uute kasutajate ja seadmete lisamine on lihtne ja kommunikatsioonisüsteemi laiendamine ei nõua palju ressursse.
  4. Kulutõhus. Pole vaja kasutada kolmandate osapoolte rakendusi.
  5. Mugav. Teamsi telefonisüsteemi kasutades ei pea sul olema eraldi lauatelefoni või konverentsiseadet. Kõik, mida vajad on arvuti või mobiilne seade ja internetiühendus.
  6. Turvalisus ja usaldusväärsus. Telefonisüsteem on üles ehitatud Microsofti turvalisele ja usaldusväärsele pilveinfrastruktuurile. Enterprise-grade lahendus, mis tagab, et telefoniside on alati turvaline ja kättesaadav.
Soovid rohkem teavet Microsoft Teams Phone telefonisüsteemi kohta?
Võta ühendust ja vastame kõigile su küsimustele.

Võta ühendust  Rohkem infot Microsoft 365 kohta

Microsoft Teams Phone
BRS Networks Baltic
Soovid IT-täishaldusteenusest rohkem teada?
Kirjuta meile.
Email again:

Tead kolleegi või sõpra, kellele see postitus võib meeldida? Jaga artiklit.


Kristiina Kõrbe
Turundusjuht
20.04.2023
REDWALL
IT abi +372 731 0888 Võta ühendust!